REGULAMIN
PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO KARTA KLIENTA „SPOŁEM” PSS W RYBNIKU
§ 1. Postanowienia ogólne
-
Program lojalnościowy jest prowadzony pod nazwą „Karta Klienta Społem PSS w Rybniku”.
-
Organizatorem programu jest „Społem” PSS Rybnik z siedzibą Rybnik, ul. Chrobrego 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0000046705.
-
Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w programie określone przez organizatora.
-
Program prowadzony jest w sklepach organizatora, objętych programem i oznaczonych logo programu. Załącznikiem do Regulaminu jest lista placówek organizatora biorących udział w programie.
§ 2. Wyjaśnienie pojęć
-
Program – program lojalnościowy pod nazwą „Karta Klienta Społem PSS w Rybniku” prowadzony jest przez Spółdzielnię.
-
Sklepy – placówki oferujące towary lub usługi w ramach programu.
-
Uczestnik – osoba, która ukończyła 18 lat i bierze udział w programie.
-
Konto uczestnika – indywidualne konto w aplikacji programu, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczenie lub odliczenie punktów, gromadzonych przez uczestnika w ramach programu.
-
Stan konta – liczba zgromadzonych przez uczestnika programu punktów.
-
Karta klienta – karta programu „Karta Klienta Społem PSS w Rybniku”.
-
Kod karty – kod EAN na karcie lojalnościowej, którego odczytanie przez system kasowy powoduje przypisanie numeru karty uczestnika do jego transakcji i naliczenie punktów na koncie uczestnika.
-
Formularz rejestracyjny – formularz, zawierający dane uczestnika oraz jego akces do programu.
-
Punkty dodatkowe – punkty przyznawane dodatkowo, np. okresowo lub za wybrane formy aktywności zakupowej.
-
Partner – inny podmiot oferujący uczestnikom w ramach programu towary lub usługi na preferencyjnych warunkach, określonych w porozumieniu zawartym z organizatorem.
-
Bon Społem – wydany przez organizatora w zamian za zgromadzone w trakcie programu punkty, który uprawnia do bezgotówkowego nabycia, w sklepach objętych programem towarów, których wartość odpowiada wartości nominalnej bonu.
-
Nagroda dodatkowa – nagroda, która może zostać przyznana uczestnikowi przez organizatora w ramach dodatkowych promocji.
§ 3. Warunki udziału w Programie
-
Uczestnikiem programu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, która zgłosiła akces uczestnictwa w programie i której wydano kartę klienta.
-
Regulamin znajduje się w każdej uczestniczącej w programie placówce organizatora i okazywany jest na prośbę uczestnika, a także na stronie www.spolem.rybnik.pl.
-
Wszelkie dane dotyczące uczestnika oraz informacje przez niego przekazane traktowane będą przez organizatora w sposób zgodny z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.
-
Wypełniając i przekazując formularz zgłoszeniowy uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym przez organizatora. Dane osobowe będą przetwarzane w celach reklamowych i marketingowych. Uczestnik może wyrazić zgodę na otrzymywanie ofert handlowych oraz korespondencji drogą elektroniczną (na adres poczty elektronicznej lub sms-em). Dane osobowe uczestnika są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204).
-
Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
-
Karta klienta wydawana jest uczestnikom programu w sklepach organizatora, po złożeniu podpisu pod prawidłowo wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem rejestracyjnym.
-
Uczestnik programu może sprawdzić stan konta uczestnika w sklepie wyznaczonym przez organizatora lub pod nr tel. 32/4221732 w godz. 7 00 – 14 00.
-
Karta klienta jest własnością organizatora.
§ 4. Zapisywanie transakcji, gromadzenie korzyści
-
Posiadacz karty klienta gromadzi punkty poprzez zakup towarów lub usług w sklepach organizatora, uczestniczących w programie, z wyłączeniem wyrobów tytoniowych oraz napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18 %.
-
Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie karty klienta kasjerowi, odczytanie kodu karty klienta i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym.
-
Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każdą wydaną złotówkę powyżej 15,00 złotych uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast za zgromadzone 750 punktów przysługuje bon o wartości 10,00 złotych.
-
Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania, natomiast aktualizacja stanu kont uczestników programu odbywać się będzie nie rzadziej niż co tydzień.
-
Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
-
W ramach konkursów oraz działań promocyjnych uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
-
Zgromadzone punkty zachowują ważność przez cały okres trwania programu.
§ 5. Wymiana punktów na Bony Społem
-
Zgromadzone punkty podlegają wymianie na bony Społem, które uprawniają do bezgotówkowego zakupu towarów.
-
W celu wymiany punktów na bon Społem, uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów powinien dokonać zamówienia bonu w sklepie wyznaczonym przez organizatora.
-
Bon Społem zostanie wydany uczestnikowi w sklepie wyznaczonym przez organizatora, po okazaniu karty klienta oraz innego dokumentu ze zdjęciem.
-
Po odebraniu bonu Społem z konta uczestnika zostanie odjęta odpowiadająca wartości bonu ilość punktów.
-
Bon ważny jest wyłącznie w sklepach organizatora w terminie do dnia określonego w bonie.
-
Bon Społem posiada swój nominał, uprawnia on do dokonywania zakupów bezgotówkowych spośród towarów oferowanych w chwili realizacji bonu w danym sklepie, bony nie podlegają wymianie na pieniądze, oraz podczas ich niepełnej realizacji nie jest wydawana z nich reszta.
-
Punkty gromadzone na koncie uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
-
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w sklepie wyznaczonym przez organizatora lub pocztą na adres organizatora. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
§ 6. Postanowienia końcowe
-
Organizator powiadomi uczestników o wszelkich zmianach w Regulaminie na stronie www.spolem.rybnik.pl, z trzymiesięcznym wyprzedzeniem.
-
Program prowadzony jest bezterminowo. Organizator może zawiesić lub zakończyć program. O planowanym zawieszeniu lub zakończeniu programu organizator powiadomi uczestników na trzy miesiące wcześniej na stronie www.spolem.rybnik.pl oraz w sklepach organizatora.
-
W przypadku zakończenia programu wszyscy uczestnicy, którzy zgodnie z Regulaminem nabyli prawo do bonu powinni przeprowadzić procedurą zamówienia bonu Społem zgodnie z § 5 w terminie 30 dni licząc od dnia zakończenia programu.
-
W przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w programie uczestnik powinien złożyć taką deklarację na piśmie i dokonać zamówienia bonu Społem, jeśli nabył prawo do jego otrzymania.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2012r.